Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av ickaa - 17 oktober 2014 06:07

Efter TRX passet i onsdagskväll så har jag träningsvärk. Framförallt i armarna men oxå lite i låren. Det var ett riktigt kul pass men oxå sjukt jobbigt. Men jag gillar TRX för man tränar verkligen hela kroppen. Även om jag och TRX banden inte va överens när de skulle in i fötterna så gick det hyfsat haha. 


Men jag är så trött just nu så jag måste tvinga mig själv till varenda grej. Ingenting går på automatik eller för att det är roligt. Helst skulle jag vilja sova och ligga i sängen hela tiden. Jag önskar inget hellre än att den här känslan och tröttheten ska försvinna för det är riktigt jobbigt. Jag vill inte komma hem runt 17 på dagarna och känna att jag vill gå och sova, jag vill ha lite energi kvar känner jag. 


Idag kommer i alla fall min pappa och lillebror ner och så ska vi gå på fotboll i Malmö imorgon. Det ska bli skoj helt klart. Längesen jag träffade lillebror och framförallt längesen vi var på fotboll ihop. Det måste varit guldmatchen 2012 senast alltså. 

Ovido - Quiz & Flashcards