Alla inlägg under februari 2016

Av ickaa - 28 februari 2016 10:56

Nu har det gått snart 2 månader på det nya året. Det har börjat bra tycker jag allt. Har dock lyckats bli sjuk 2 gånger redan :( Båda nu i februari tyvärr. Först åkte jag på en förkylning och förra veckan va det dags för andra magsjukan sen december. Fördelen med magsjuka är ju att det går över snabbt i alla fall.

Har kommit igång med löpträningen bra tycker jag. I veckan har det blivit 4 pass trots att jag va sjuk. Det går framåt helt klart. Göteborgsvarvet är ju bara 3 månader bort. Men det ska gå bra. Har satt upp en måltid, men den behåller jag för mig själv. Men målet är såklart att slå tiden från förra året.

Igår va jag iväg på årets första borta match. Elfsborg spelade i Värnamo i Svenska cupen. En lätt match på förhand kan man ju tro, inte direkt va. I första halvlek undrade jag och mitt sällskap vilka som spelade i allsvenskan. Det va det bedrövligaste jag sett. 2-0 till Värnamo efter första halvlek. Det blev dock bättre i andra halvlek. Då tog vi ledningen med 3-2 men sen fick vi en kontring mot oss så det blev 3-3 som oxå blev slutresultatet. Mot ett bottenlag i superettan, ja herregud. Efter 3-3 målet fick Adam Lundqvist en sån utskällning av Kevin i målet så jag har nog knappt sett nån va så arg innan haha. Han va fullständigt vansinnig och stackars Adam undrade nog vad han hade gjort haha. Dessutom blev han ju utskälld på danska och då kan ju vem som helst kläcka ur sig " Vad säger du???". Det som va lite kul med den här matchen va att den spelades på en konstgräsplan utan läktare så vi i publiken kom ju rätt nära planen. Så fick vi parkera på en grusplan som mest liknade en lerpöl. Ja svenska cupen är charmigt haha. Men jag hade en riktigt trevlig dag. Tack tjejer, det här måste vi göra om många gånger i år :)

Nu är jag påväg till Fia. Ett tag sen jag träffade henne så det ska bli kul. Sambon är på bordershop idag och handlar till vår gemensamma fest i sommar så då passar jag på att oxå hitta på nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards