Alla inlägg under december 2012

Av ickaa - 17 december 2012 19:37

Ja just nu är det mycket i mitt liv. Både positivt och negativt. Jag har tagit ett stort beslut och eftersom de flesta i min närhet redan vet om det så kan jag berätta det här oxå. Jag ska flytta :) Det känns skönt att ha bestämt sig men det är mycket som ska göras innan det går i lås. Jobb är fixat men det är det där med lägenhet som oroar lite just nu. Men jag lever efter devisen att allt ordnar sig, så det tror jag att det gör ;) Har ju i alla fall en på gång, det är alltid nåt :) Men under julen ska jag hem till Mamma och Pappa och bara ta det lugnt, men efter det blir det full fart.


Annars är det mycket på jobbet just nu men som tur är det ju sista veckan innan jul nu så det är lite lugnare i alla fall. Tror alla är trötta nu, både vuxna och barn.

Av ickaa - 5 december 2012 10:48

Idag är jag hemma igen. Suck va trött jag är på att vara sjuk. Efter magsjukan åkte jag på en förkylning som nu har varat i över en vecka. Och igår hade jag sån hemsk huvudvärk när jag gick hem från jobbet så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Och den vägrar helt släppa taget så tyckte det va lika bra att va hemma idag. Tror att jag ska kunna gå imorrn. Vi har julfest för personalen på kvällen som jag gärna vill vara med på så jag hoppas på att piggna till under dagen. Så nu ska jag ta och krypa ner under täcket igen. Har varit uppe och fått i mig lite frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards