Alla inlägg under juni 2012

Av ickaa - 30 juni 2012 22:05

   Förra helgen, alltså under midsommar så var jag hos min pojkvän, Andreas som bor i Söderhamn. På midsommarafton gjorde vi inte så mycket alls. Tog det mest lugnt. Men på midsommardagen hade Andreas planerat att vi skulle åka på utflykt och sova på hotell. Så vi åkte rätt tidigt mot Järvzoo som var vårat mål för dagen. Det började på Växbokvarn där vi åt och sen vidare mot Järvsö.


 

Dom här söta grisarna träffade vi på Växbokvarn


 

Såhär fint är det där


När vi hade checkat in på hotellet som ligger inne på Järvzoo så gick vi en sväng i djurparken, nästan helt själva eftersom det stängt för alla utom hotellets gäster :)


 

Här är skogrenen


 

En söt liten renkalv


  

Bisonoxarna

 

Sen kom vi till björnarna

 

Någon form av uggla ;)

När vi hade vaknat och ätit frukost på söndagen så passade vi på att gå en sväng till i djurparken

Det här är faktiskt två älgar ;)

 

När vi kom till björnarna så höll dom här två sötingarna på och busade för fullt

 

Det är helt klart jobbigt att ha busiga barn ;)

 

Och det tredje barnet klättrar i träd ;)

  

Det här var utsikten från vårat hotellfönster :)

Hade en helt underbar helg. Tack älskling <3

Av ickaa - 30 juni 2012 21:50

Har startat en ny blogg här på bloggplatsen. Så fortsätter att blogga här då det inte har funkat så bra på min förra. I min blogg skriver jag om allt som rör sig i mitt huvud. Välkommen hit :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards