Alla inlägg under februari 2015

Av ickaa - 28 februari 2015 09:43

Som rubriken säger så är det det som jag har hållt på med den senaste tiden. Har inte haft så mycket tid för bloggen men tänkte att jag skulle försöka skärpa mig nu, vi får väl se hur det går haha. Jag har ju ofta ett behov att skriva av mig så det kan nog vara bra att ta tag i det igen. Särskilt nu när det händer mycket i mitt liv. I april kommer jag att flytta, jag ska bli sambo! Jag har lite svårt att ta in det än haha. Det är stort för mig, jag har i princip bara delat bostad med min familj innan (ja jag bodde med en kompis ett tag oxå men det gick inte så bra) så det här ska verkligen bli spännande. Men vi känner att det är rätt steg att ta nu. Så 18 april blir jag Helsingborgsbo :) 


I januari började jag på ett viktminskningsprogram på mitt gym. Jag kände att träningen har jag nog hyfsad koll på men jag måste lära mig att äta rätt så jag kände att det här blir nog bra. Det har gått över förväntan måste jag säga. Jag har lagt om kosten och det har inte varit särskilt svårt direkt. Jag är så motiverad så det funkar bra. Min kropp svarar mycket bättre än vad jag ens kunde drömma om. Jag satte upp ett mål på -10 kg och jag är snart redan där. Det roligaste är att jag får kommentarer om att det verkligen syns och det sporrar mig ännu mer. Det här är min resa och det är verkligen värt allt! 


Träningen går oxå kanonbra. Jag har kommit igång med löpningen igen och det bästa av allt är att hälen håller. Jag är så glad över det :)


Allt känns så bra just nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards