Alla inlägg under november 2015

Av ickaa - 2 november 2015 13:27

I lördags var det dags för den sista striden. Jag och pappa åkte med tåget 8.25 från Vedum mot Borås. Min lillebror skulle oxå varit med men han försov sig en sådär 2 timmar haha. Lite typiskt han ;). Väl i Borås mötte min storebror oss och så gick vi mot Brännan. Där åt vi frukost och hade kul. Jag träffade min skåneguligan kompis Jessica så vi hade sällskap till arenan. Stod med henne och 2 tjejer till under matchen. Det blev känslomässigt men ändå riktigt fin inmarch. Tifot va helt magiskt. Hade en riktigt kul dag. Anders Svensson och Andreas Klarström kommer alltid finnas i mitt hjärta. Som tifot sa så lever hjältar för evigt! Men känns jättekonstigt att jag antagligen aldrig kommer få se Anders Svensson spela fotboll igen. Men vi vann matchen och det kändes som en enda stor hyllning till våra hjältar!
Tack alla som gjorde dagen så jäkla bra <3

Sen åkte vi hem till mamma och pappa där mamma hade lagat 3 rätters. Underbart gott :)

Jag hade en riktigt underbar helg. Önskar dock att jag hade kunnat stanna längre men det är ju snart jul som tur är :) Igår när jag skulle åka hem så misstog jag mig på tiden så jag fick träffa Emelie i 2 timmar i Göteborg så det va ju roligt. Ibland är det bra att va förvirrad haha.

Ovido - Quiz & Flashcards