Alla inlägg under december 2015

Av ickaa - 11 december 2015 17:04

Jag läste ett inlägg hos petramanstrom.se som handlade om vid vilken ålder man skaffar sina närmaste vänner. Hon hade en kollega som hävdade att dom skaffar man som ung men jag tror som Petra att det inte stämmer. Jag har 4 vänner som jag räknar som riktigt nära; Emelie, Anna, Fia och Mimmi. Det dom har gemensamt är att alla fyra har jag lärt känna genom två av mina favoritband Arvingarna och Barbados. Det var ett stort gemensamt intresse som förde ihop mig med dom men genom åren har det växt fram till djup vänskap. De här fyra är vänner jag hoppas ha kvar hela livet. Dom står mig så nära och betyder så fruktansvärt mkt. Så utan Arvingarna och Barbados hade jag saknat fyra av mina bästa vänner, så stort tack till dom. Så mkt som dom betytt är svårt att beskriva. Jag skulle inte vilja leva en enda dag utan mina bästa vänner <3
Jag har så många historier, sjuka och roliga grejer vi varit med om som inte lämpar sig i skrift skulle jag tro.

Jag älskar er, ni betyder världen för mig <3

Av ickaa - 11 december 2015 12:07

Som vanligt är jag kass på att blogga. Men jag får väl helt enkelt inse att jag skriver när jag har lust. Just nu ligger jag halvtdäckad av en magsjuka. Aldrig kan jag få vara frisk alltså. Den sista delen av hösten har dock varit riktigt bra. Men nu är det bara en vecka kvar till julledigheten. Ska bli så skönt. Jag ska va ledig före jul och efter nyår. Så jag jobbar i mellandagarna. Nästa helg kommer mina föräldrar ner och hämtar mig. Det ska bli skönt att komma dit ett tag. Blir i vedum en vecka ungefär. Tyvärr blir sambon kvar i Helsingborg då han har jour över jul. Men sen åker vi till London över nyår så det ska bli riktigt mysigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards