Alla inlägg under september 2013

Av ickaa - 15 september 2013 11:46

Det är fortfarande rätt intensivt på jobbet men jag hoppas att det lugnar ner sig snart. Jag blev givetvis sjuk men det verkar ha gått över rätt snabbt så nu är jag på banan igen. Har kommit igång med träningen igen och det känns kanon bra. Nu tänker jag hänga i med den :) 


Allt känns bra igen, har endel grejer att se fram emot här under hösten så det känns bra. Ska hem och hälsa på mamma och pappa om några helger bland annat. Det ska bli skoj :) 


Det verkar som hösten är på intåg på riktigt nu. Har ju varit fantastiskt väder i veckan men idag är det mer höstlikt. Jag är inte något jätte fan av hösten men det är väl bara att gilla läget antar jag. Mörkret är inte direkt min bästa vän och det har verkligen kommit nu. Blir mörkt jättetidigt, men man vänjer sig väl vid det med haha. 

Av ickaa - 2 september 2013 07:28

Det har varit väldigt intensivt efter semestern på jobbet så har inte haft nån större lust att skriva här. Vi har en heldel inskolningar nu och det tar på krafterna kan jag säga. Jag tycker det är kul att skola in nya barn men det kräver en hel del av mig som pedagog. Men trots att det va som det var förra veckan så tycker jag att jag klarade den helt okej. Men nu säger nog min kropp till mig att slå ner på tempot för den är väldigt trött idag kan jag säga. Jag hoppas inte jag tänker bli sjuk nu, inte för det skulle förvåna mig alls iofs. Men jag har haft en väldigt skön helg där jag samlat energi. Har umgåtts med fina vänner som jag är glad att jag har :) Så det är skönt att jag kan slappna av under helgen. Men nu är det på det igen. Så får vi se hur den här dagen blir hahah. 

Ovido - Quiz & Flashcards