Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av ickaa - 10 oktober 2014 08:36

Idag blev det morgongym igen. Idag kändes det riktigt bra. Börjar komma i form igen tror jag. Det va inte alls lika jobbigt som dom två tidigare morgonpassen jag gjort senaste veckan. Jag behövde inte alls slita lika mkt idag. Det va rätt skönt och så kom jag upp lite tidigare så jag kunde ta det rätt lugnt och ändå hinna kolla på greys haha. Jag fick spela in det i onsdags för jag har varit så trött i veckan. Men nu känner jag mig ganska pigg. Så det är bra. Tror jag sovit rätt illa. Vaknade med huvudvärk igår och det va inte skönt alls men nu mår jag bra. Skönt att känna så ibland med haha.

Idag ska jag ta prov på företagshälsovården. Ska bli skönt att få veta om det är nåt som är fel eller om det är normalt att jämt va såhär trött. Jag tror inte det.

Ska bli skönt med helg :)

Ovido - Quiz & Flashcards