Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av ickaa - 11 oktober 2014 10:14

Jag har alltid gått in i allt jag gör med att det ska vara kul, vinna är inte allt bara det är roligt. Sen jag tog upp min löpning och började köra lopp har jag tydligen omvärderat det här. Men det ska tilläggas att jag enbart tävlar mot mig själv. Jag vill slå mina egna rekord och prestera bättre och det gäller även på träning. Särskilt när jag kör cardio på gymmet. Då ska jag slå mina kilometer och tider hela tiden. Visst det är väl bra att ha mål med sin träning, men ibland kan det få gå lite sämre oxå. Jag måste övertyga mig själv om det annars kommer det sluta med att jag kollapsar en dag för att jag tar i så. Men om jag är på gymmet så vill jag ge allt, det gäller iofs när jag är ute och springer oxå. Men min träning har ju gett reslutat så det kanske inte bara är negativt att ha drabbats av tävlingsdjävulen. 


Ska ut och springa om en stund tänkte jag. Sen ska jag till min pojkvän så ska vi hem till hans föräldrar :) 

Ovido - Quiz & Flashcards