Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av ickaa - 15 oktober 2014 07:40

Det blev ett intervallpass igår. Först 2 km uppvärmning och sen 6x500 m. Sjukt jobbigt var det och mina hälsenor var inte alls i from för att springa snabbt. Inte för att springa alls tror jag. Dom har ju krånglat ett bra tag och jag har ju hört av mig till en idrottsklinik som förhoppningsvis ringer tillbaka till mig snart för nu känner jag att det inte går längre. Först var det bara vänster hälsena men nu är det även höger och vänsterfot krånglar ju med lite annat oxå, den domnar bort ibland när jag springer och så. Så jag har tagit beslut att jag inte ska springa nu på ett tag. Styrketräning funkar tack och lov fortfarande att göra så det kommer jag fortsätta med. 


När jag vaknade imorse kände jag att benen inte skulle klara av att köra morgongym idag så jag sov 1 ½ timme till, det behövde jag verkligen kände jag. Det sista har jag haft ett enormt sömnbehov, vet inte varför men kan va att det blivit mörkare nu. Så jag går till gymmet ikväll istället och kör ett TRX pass. Det känns bättre :) 

Ovido - Quiz & Flashcards