Alla inlägg under mars 2013

Av ickaa - 15 mars 2013 18:40

Ja nu har jag bott i skåne i 2 veckor. Det känns kanon bra. Jobbet funkar oxå bra :) Har varit riktigt trött dom senaste dagarna bara men det har nog med att göra att allt är så nytt än. Mitt hem börjar komma i ordning lite i alla fall. Va på IKEA förra lördagen och köpte ny tvbänk, ny bokhylla, en liten byrå att ha på toaletten, ny vardagsrumslampa och lite annat smått och gott. Nu ska jag bara få upp alla grejer oxå. Det tar sin lilla tid då jag inte orkar så mkt på kvällarna. Nästa vecka blir kämpig då vi har kvällsmöte ända till 21 på tisdag. Det kommer bli segt. Jag undrar lite hur dom tänker, vem orkar ta till sig nåt så sent efter att ha jobbat hela dagen? Och på måndag är det planeringsdag, ja det är mkt nu helt klart. Men i helgen ska jag ta det lugnt. Imorrn ska jag till Mimmi och hennes familj, det blir kul det :) Men först ska jag ha en rejäl sovmorgon vilket kommer resultera i att jag vaknar runt 8 haha. 


Nu ska jag snart se på hockey :) Hoppas det ågr bättre än i onsdags. 

Av ickaa - 4 mars 2013 19:27

Nu är flytten gjord :) Ni anar inte hur skönt det är. Visst det är massa saker kvar att göra men de stora är klart. Det har varit jobbigt men oxå väldigt kul. Nu är jag skåning :) Jag älskar min nya lägenhet, jag lovar att jag ska visa bilder när jag har fått lite mer ordning än nu. Idag gjorde jag första dagen på det nya jobbet. Det kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig :) 


Känns så härligt att jag bor nära Mimmi och hennes familj. Dom har hjälpt mig jättemkt dom senaste dagarna. Tack så jättemkt, jag uppskattar det verkligen. Min pappa och min lillebror hjälpte mig att flytta, tack så hemskt mycket :) All hjälp jag har fått dom senaste dagarna har varit helt ovärderlig :) 

Ovido - Quiz & Flashcards