Alla inlägg under augusti 2013

Av ickaa - 20 augusti 2013 17:31

Ja i helgen var jag i Göteborg. Åkte ner på förmiddagen på lördag. När jag kom ner så mötte mamma, pappa och lillebrorsan mig. Då gick vi och fikade och väntade på Emelie. När hon kom så åkte jag och hon hem till henne för att i rekordfart lämna mina grejer och fixa i ordning oss. Jag tyckte det gick hyfsat snabbt ändå haha. Men att va på Gamla Ullevi 15.30 var rätt kört. Vi missade början på matchen men det gjorde inte så mkt för hade inte hänt så mkt när vi kom haha. Men det var Västtrafiks fel att vi var sen eller hur Emelie ;) Det finns ursäkter till allt har jag lärt mig haha. 

   

Tyvärr så förlorade ju mitt älskade Elfsborg med 3-1 men mamma som håller på IFK Göteborg var ju glad i alla fall ;) Men det var en kul och spännande match och jag är glad att jag sett en match i år :)


Efter matchen gick jag och Emelie och mötte upp Jenny i Brunnsparken. Sen letade vi efter nånstans och äta och efter ett tag bestämde vi oss för Bishop Arms. När vi fått i oss mat var det dags att bege oss till Packhuskajen. Lika roligt som vanligt. Första gången vi var på Packhuskajen var 1999, så har blivit några gånger. Jag har inte varit alla gånger sen dess men Emelie har lyckasts med det :) Jag tror jag har missat 5 gånger. 


           


Lite av bilderna jag tog :) Dom sista bilderna är Arvingarna ihop med Glennartz :)


Var en riktigt rolig kväll. Träffade Tanja oxå, alltid lika skoj. Efter att spelningen var slut så satt vi kvar på kajen tillslut tills vakterna ville stänga, då gick vi ut på stan och vart kvar där ett bra tag. Vi kom hem till Emelie runt 4 på morgonen. Så länge var det längesen jag var ute haha. Det kändes rätt bra dagen efter kan jag säga. Min buss gick rätt tidigt så blev inte så många timmars sömn, men det var det helt klart värt :) 

Av ickaa - 16 augusti 2013 06:13

Nu är jag tillbaka igen, både här och på jobbet. Det har blivit lite sporadiskt skrivande i sommar, jag har inte riktigt haft lust. Men jag har haft en riktigt bra sommar :) Semestern avlsutades på Helsingborgs festivalen med Fia, Jessica och Jonna. Det va riktigt kul, kul att se Barbados igen :) Det blir ju inte så ofta längre. På ett sätt saknar jag den tiden då man åkte jämt, på ett annat inte. Jag har haft många galna och roliga stunder kan jag lova haha. Och det är helt underbara minnen :) 


Jag har snart jobbat 3 veckor sen semestern. Det har gått bra men det är mycket nu haha. Men det ska nog lösa sig tror jag. På måndag har vi planeringsdag och då börjar hösten på riktigt :)


Imorrn ska jag åka till Göteborg. Det ska bli riktigt skoj. Träffa Emelie igen, det va ett tag sen nu. Så ska vi ju gå på fotboll ihop med mamma, pappa och lillebror. Jag har ju inte sett mitt älskade Elfsborg live sen guldmatchen 4/11-12 så det är på tiden igen tycker jag allt. 

Ovido - Quiz & Flashcards