Alla inlägg den 6 juli 2012

Av ickaa - 6 juli 2012 16:35

Nu testar jag bloggplatsens nya app. Tycker det är smart att kunna blogga enkelt från mobilen.

Nu är det helg. Så skönt. Behöver att bara få ta det lugnt. Tyvärr är det då alla tankar kommer men dom måste jag försöka bli av med. Jag analyserar sönder allt. Måste lägga av med det. Men just nu är det jobbigt.Framförallt att Andreas bor långt bort och vi inte kan ses så ofta som vi vill. Saknar <3

Av ickaa - 6 juli 2012 06:13

Så va det fredag igen. Det betyder att det är idag och sen två veckor kvar till jag har semester :) Det ska jag nog överleva hoppas jag. Det är jobbigt när jobbarkompisarna börjar gå på semster, men jag har ju min kvar när dom kommer tillbaka ;)


Efter semestern ska jag byta tillbaka till avdelningen jag jobbade på i höstas när jag hade ett vikariat. Det är blandade känslor måste jag säga. Kommer sakna alla på avdelningen jag är på nu men å andra sidan vet jag att jag får det bra på den andra med. Och jag är ju kvar i huset så jag kommer ju träffa alla ändå. Men häromdan när jag satt och skrev ett brev att sätta upp till föräldrana om att jag ska byta avdelning så kändes det väldigt tungt. Men jag vet att det blir bra :)


I natt har jag sovit sådär. Dels brände jag upp rygg och axlar på jobbet när vi va ute så det va svårt att ligga på rygg och ena sidan och sen saknar jag min pojkvän något fruktansvärt. Vissa dagar är jobbigare än andra. Igår va en sån dag och det sitter i lite idag med. Jag hoppas det blir bättre när jag kommer till jobbet och får annat att tänka på.


Snart ska jag gå till Tess katter en sväng innan jag går till jobbet. Är kattvakt då hon är i Skåne hos Mimmi. Ska dit efter jobbet oxå. Annars händer det nog inte så mkt mer efter jobbet. Bara ta det lugnt tror jag. Har tränat två dagar i rad nu så i dag blir vilodag :)


Nej nu skmåste jag äta upp gröten ;)

Ovido - Quiz & Flashcards