Alla inlägg den 8 juli 2012

Av ickaa - 8 juli 2012 22:09

Så var den här helgen oxå till ända. Har ärligt inte gjort så mkt alls haha. Igår va jag nere och träna en sväng och idag va jag och handla lite annars har jag bara slappat.
Kollat tv och sytt. Läst lite har jag oxå gjort. En väldigt skön helg med andra ord :)

Men imorgon är det måndag igen och nya tag på jobbet. Så godnatt på er!

Av ickaa - 8 juli 2012 15:16

Innan jag träffade min pojkvän hade jag varit singel i 7 år, det är i princip hela mitt vuxna liv. Jag har många gånger tvivlat och sagt att jag aldrig kommer hitta nån. Gett upp hoppet. Det är inte alltid så lätt att ha det kvar när alla andra runtom kring hittar kärleken och skaffar barn. Men jag har haft underbara vänner som har stöttat mig och gång på gång sagt att han med stort H visst kommer komma. Under mina år som singel har jag gått på minor. Vissa större än andra. Det är nog på grund av det som jag varit singel så länge.Jag har haft svårt att lita på killar. Det har tagit lång tid att bygga upp det igen och några månader innan jag träffade Andreas fick det sig en törn igen och då kände jag verkligen för att ge upp. Jag är väldigt glad att jag inte gjorde det. Han kändes speciell direkt när vi började prata med varann. Men att det skulle bli så här bra kunde jag aldrig ana. Det är som sagt väldigt nytt än men jag hoppas det håller lääängee <3

Ibland måste jag påminna mig om att han är sann och verkligen är min pojkvän haha. Har man varit singel så länge som jag va så tar det nog ett tag att få det att verkligen gå in ;)


Jag är väldigt tacksam mot alla som stöttat mig och fått mig att verkligen tro att det fanns någon för mig med :)

Ovido - Quiz & Flashcards