Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Fredags tankar

Av ickaa - 6 juli 2012 06:13

Så va det fredag igen. Det betyder att det är idag och sen två veckor kvar till jag har semester :) Det ska jag nog överleva hoppas jag. Det är jobbigt när jobbarkompisarna börjar gå på semster, men jag har ju min kvar när dom kommer tillbaka ;)


Efter semestern ska jag byta tillbaka till avdelningen jag jobbade på i höstas när jag hade ett vikariat. Det är blandade känslor måste jag säga. Kommer sakna alla på avdelningen jag är på nu men å andra sidan vet jag att jag får det bra på den andra med. Och jag är ju kvar i huset så jag kommer ju träffa alla ändå. Men häromdan när jag satt och skrev ett brev att sätta upp till föräldrana om att jag ska byta avdelning så kändes det väldigt tungt. Men jag vet att det blir bra :)


I natt har jag sovit sådär. Dels brände jag upp rygg och axlar på jobbet när vi va ute så det va svårt att ligga på rygg och ena sidan och sen saknar jag min pojkvän något fruktansvärt. Vissa dagar är jobbigare än andra. Igår va en sån dag och det sitter i lite idag med. Jag hoppas det blir bättre när jag kommer till jobbet och får annat att tänka på.


Snart ska jag gå till Tess katter en sväng innan jag går till jobbet. Är kattvakt då hon är i Skåne hos Mimmi. Ska dit efter jobbet oxå. Annars händer det nog inte så mkt mer efter jobbet. Bara ta det lugnt tror jag. Har tränat två dagar i rad nu så i dag blir vilodag :)


Nej nu skmåste jag äta upp gröten ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer f...

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt...

Av ickaa - 12 mars 2016 10:21

Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag och det kändes bra även om det är sjukt mkt på jobbet nu igen så. Men det ska nog bli bra det med. I helgen ska jag njuta. Fia kommer hit idag och sen ska vi ut och äta ikväll. Längesen vi gjorde nåt sånt bara h...

Av ickaa - 8 mars 2016 15:11

Idag är jag inte lika deppig som igår. Det gick över sen. Ibland är det ganska skönt att få bryta ihop och sen gå vidare. Idag mår jag bättre och imorgon ska kvinnan utan immunförsvar gå till jobbet och dra på sig nya baciller haha. Idag har jag orka...

Av ickaa - 7 mars 2016 08:24

Jag mår fortsatt bättre och enligt vårdcentralen är det normalt att va sjuk såhär mkt så jag får väl fortsätta med det antar jag. Känner mig rätt uppgiven just nu och vill bara gråta. Jag orkar inte bli sjuk mer, varken jag eller min kropp vill mer. ...

Ovido - Quiz & Flashcards