Alla inlägg den 23 juli 2012

Av ickaa - 23 juli 2012 10:13

Nu sitter jag på tåget till Göteborg. Ikväll åker jag och Emelie till London. Jag är både nervös och glad haha. Jag har bara flugit en enda gång i mitt liv förut och det är 7 år sen. Och då hade jag pappa och en massa dragkampare med mig. Det här blir första gången jag åker på nöjestripp utomlands. Ja jag har varit i Danmark och Norge men det räknas inte riktigt haha. Så mest nervös är jag för flygresan, jag är väldigt glad att jag åker med min rutinerade reseledare haha. Jag litar fullständigt på att hon har koll på allt haha. Det ska bli hur skoj som helst. Massa shopping och så framförallt, OS fotboll på onsdag. Damernas första match. Det kommer bli några intensiva dagar känner jag haha.

Är rätt trött för hade lite svårt att sova igår haha. Så nu ska jag vila lite. Förresten så gillar jag att åka första klass. Det är bekvämare och så får man kaffe haha. Så det ska jag nog fortsätta med haha. Jag gillar SJs kampanj om halva priset i första klass om man är prio medlem :)

Ska bli skönt att få koppla bort allt några dagar, känner att jag behöver det. Inte tänka så mycket alls på nåt haha. Det mesta löser sig nog hoppas jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards