Alla inlägg den 20 juli 2012

Av ickaa - 20 juli 2012 12:52

Idag skulle jag ha jobbat sista dagen innan semestern men när jag vaknade imorse hade förkylningen som hotat med att bryta ut hela veckan gjort det. Och så hade jag sprängande huvudvärk så det kändes bara dumt att ens försöka gå och jobba. Jag vill ju absolut inte bli mer sjuk. Jag åker ju till London på måndag och då SKA jag va frisk. Så jag stannade hemma och kurerar mig idag. Ska bara ta det lugnt, sy och läsa lär det bli.


Har inte gjort så mycket tidigare i veckan heller. Har varit så himla trött, vilket anatagligen beror på förkylningen. Så hoppas det tänker vända nu. Jag kommer må bra av att ha semester :) Har ju endel inplanerat vilket känns bra. Först blir det ju London och V.32 blir det en tripp ner till Skåne. Det ska bli kul :)


Nu ska jag lägga mig och läsa lite.

Ovido - Quiz & Flashcards