Alla inlägg den 20 juni 2013

Av ickaa - 20 juni 2013 17:45

Som dom flesta vet som läser min blogg så har jag återigen börjat träna. Jag startade ju redan förra året i januari men då gick det sådär eftersom jag blev sjuk hela tiden. Men nu när jag flyttade har jag tagit tag i det igen och den här gången fungerar det helt okej. Mitt mål är att träna 3 ggr i veckan, det har väl gått sådär men jag försöker i alla fall. Främsta anledningen till att jag tränar är för att få ordning på min vikt, så länge jag kan minnas har jag behövt tänka på den. Inte så att jag någonsin varit riktigt kraftig men det är heller aldrig någon som kallat mig smal. Men min vikt har pendlat upp och ner genom åren. Tränat har jag ju egentligen alltid gjort så det är ganska naturligt för mig. Men det är det här med vikten, just nu händer det inte mycket med den. Jag tycker att jag har gjort det jag kan göra men det är väl bara att fortsätta så hoppas jag att det sätter fart. Sen mår jag mycket bättre av träningen så den är bra på det viset med och jag känner ju att min kondition har blivit bra mycket bättre än den har varit dom senaste åren. Så jag trivs med att träna och gymmet jag tränar på är riktigt bra :) 


Nu har jag tagit helg. Ska bli så skönt, behöver verkligen lite ledigt känner jag. Men inte långt kvar till semestern nu som tur är :) Men i midsommar ska jag följa med Fia och Mange till Mellbystrand, det ska bli riktigt skoj :) 



Ovido - Quiz & Flashcards