Alla inlägg den 24 november 2012

Av ickaa - 24 november 2012 12:04

Så va det helg igen. Har varit en intensiv vecka som vanligt som avslutades med att jag blev sjuk igen. Suck. Den här gången va det dags för magsjuka, gick hem i torsdags vid lunch och sen dess har jag inte mått så bra. Men det är bättre nu. Fick i mig lite mat igår och det verkar gå bra idag med som tur är. Så blir jobb på måndag igen :)


Annars är allt sådär just nu. Ledsen mest hela tiden. Jag har gått in i fasen där jag inte är arg längre utan bara sörjer allt som inte blev. Massa minnen som dyker upp hela tiden och stör min hjärna. Just nu är allt jättejobbigt, tycker jag har tagit det väldigt bra hitills men nu är det som jag verkligen har insett hur allt är. Men jag är så underbart glad för att jag har mina vänner. Ni håller mig flytande <3


Idag ska jag ligga i soffan hela dagen och kolla på tv. Vinterstudion har ju dragit igång, det är jag glad för :)

Ovido - Quiz & Flashcards