Alla inlägg den 9 november 2012

Av ickaa - 9 november 2012 08:10

Så har hela den här veckan oxå gått. Det har inte varit någon särskilt bra vecka för min del. Dels har jag haft två kvällsgrejer med jobbet, en föreläsning och ett APT. Kvällarna efter varann. Suck. Men jag överlevde det med haha. Sen har det hänt jobbiga saker privat oxå, jag är inte riktigt beredd att prata om det än. Jag måste bearbeta det själv först och känner jag mig själv rätt kommer det ta ett tag. Just nu är jag mest arg men det kommer nog komma en tid då jag kommer vara ledsen oxå. Så jag hoppas folk runt omkring mig har förståelse för att jag inte är glada Icka just nu. För det orkar jag inte. Men jag har ett underbart stöd av mina nära vänner. Ni vet vilka ni är <3


Annars tror jag det mesta rullar på som det brukar. Mkt på jobbet som vanligt. Ska bli riktigt skönt att det är helg snart. Jobbar tyvärr länge idag men det är sånt man får stå ut med haha.

Ovido - Quiz & Flashcards