Alla inlägg den 25 maj 2015

Av ickaa - 25 maj 2015 06:50

Nu är det måndag morgon igen och jag sitter åter på tåget mot Lund. Men nu är det sista veckan, känns både vemodigt och skönt måste jag säga. Nästa vecka börjar jag mitt nya jobb på en förskola i Helsingborg. Det ska bli spännande och en ny utmaning. Framförallt slippa 3 timmars pendling varje dag.

Den här veckan blir intensiv. Idag har vi grillkväll på gamla jobbet med föräldrar och barn, imorgon ska jag på sommarfest med personalen på nya jobbet och på torsdag ska vi ha picknick med personalen på gamla jobbet. Det ska bli kul men sen måste jag vila haha.

Jag känner verkligen att jag har ben efter halvmaran i lördags. Och magmuskler tydligen haha. Träningsvärken jag har i låren är inte att leka med haha.

Ovido - Quiz & Flashcards