Alla inlägg den 27 april 2013

Av ickaa - 27 april 2013 13:25

Ja den skivan lyssnar jag på just nu. Det är Gyllene Tiders nya. Riktigt bra faktiskt. Typiskt Gyllene Tider, vilket jag gillar. Det är min barndom på nåt vis. Roxette va mina första idoler och sen har Per Gessle följt mig genom livet. Mycket för att min mamma oxå gillar honom. För några år sen, tror det va sista sommaren jag bodde hemma alltså 2007 så va vi i Skövde och såg honom. Och i sommar är det dags igen, nu är det Gyllene Tider som gäller. Det ska bli så jäkla kul. Ska gå med mamma och pappa :) Det blir på turnéstarten i Halmstad :) Så det är drygt 2 månader kvar men jag längtar ju inte mindre när jag lyssnar på det här :) 


Har blivit sjuk igen, eller ja nu mår jag bättre igen tror jag. Men har vairt hemma från jobbet i 2 dagar, men nu får det fan va slut på det här. Jag orkar fan inte mer. Nu SKA jag hålla mig frisk! Jag vill ju träna ju, hade ju kommit igång bra. Men blir träningsuppehåll nästa vecka och sen på't igen :) 


Nu ska jag gå till Ica en sväng och senare i eftermiddag ska jag till Mimmi med familj, alltid lika kul att hälsa på dom <3 

Ovido - Quiz & Flashcards