Alla inlägg den 5 april 2013

Av ickaa - 5 april 2013 18:29

Det har varit lite dåligt med bloggandet det sista. Jag har inte riktigt haft varken tid eller lust faktiskt. Det har varit mycket nu. Mycket på jobbet och så. Det tar ju lite tid att komma in i allt, men det börjar flyta på bra tycker jag allt. Trivs med jobbarkompisarna oxå :) Det är en stor fördel tycker jag, det är det som gör att jag trivs på ett jobb. Så det känns kanon bra :) 


Det va skönt med påsk när det va 4 dagars ledigt, det behövde verkligen jag. Jag tog det bara lugnt, va hos Mimmi med familj och så. Så träffade jag Fia oxå. Så det va en riktigt skön helg med underbara människor <3


Idag fyller en underbar liten kille 1 år. Grattis på 1 årsdagen Liam önskar Tant Icka


Mitt liv rullar på helt klart. Känns så bra just nu. Och på tisdag ska jag testa ett gym som jag funderar på att börja träna på. Hoppas på att jag slipper bli sjuk den här gången bara haha. Nu tycker jag att jag har låtit bli träningen tillräckligt länge haha. 


Nu ska jag äta lite :) 

Ovido - Quiz & Flashcards