Alla inlägg den 2 februari 2013

Av ickaa - 2 februari 2013 10:50

Ja nu är det redan februari. Den här första månaden på 2013 har sprungit fram. Snart är det dags för mig att flytta. Det känns både spännande och skrämmande. Jag vet ju vad jag har men inte vad jag kommer att få. Men jag vet ju att jag kommer ha två av mina bästa kompisar nära mig och det känns väldigt bra. Jag saknar dom, men sen kommer vi kunna ses mycket mer :) Sen är det det här med jobb, jag trivs väldigt bra på mitt jobb just nu. Jag har världens bästa kollegor som jag kommer sakna massa, tur att FB finns ;) Men jag tror nog att det kommer bli väldigt bra på det nya stället med. Det är ju lite mindre än där jag jobbar nu och det finns det ju både fördelar och nackdelar med. 


Idag ska jag packa lite och sen tänkte jag gå en långprommenad, känns som att jag behöver det och det verkar va härligt väder ute så. 

Ovido - Quiz & Flashcards