Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Sköna helg

Av ickaa - 27 augusti 2012 06:22

Så va helgen över för den här gången. Har gått lika snabbt som vanligt. Slutade tidigt i fredags så den blev extra lång :) Då åkte jag till stan och va med när Tess klippte sig. Sen gick vi en sväng på stan och åt lite och så. Sen blev det syjunta.

På lördagen skulle jag klippa mig klockan 9.00 (min frisör är småbarnsförälder och tyckte det va en utmärkt tid haha). Det blev riktigt bra som vanligt :) Så nu har jag bokat ny tid innan jag ska på bröllop så jag är snygg då haha. Sen ägnades lördagen åt att sy hemma hos Tess. Blev klar med kat tavlan jag höll på med.

Igår va det oxå syjunta så nu har jag börjat på ett nytt projekt men den kommer ta ett bra tag. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på.


Nu är det dags för en ny jobbvecka. Hoppas den blir lite mindre stressig än förra. Har ju helgen att se fram emot om inte annat. På fredag åker jag och Andreas till Göteborg och på lördag blir det Liseberg med min familj. Dom närmaste, vi är 15 pers om alla är med haha. Förra året va det mest: var är den... haha. Får se om det blir bättre i år.


Nej nu ska jag till jobbet snart. Har fått räkningarna betalda så här på morgonen, skönt att ha det gjort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer f...

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt...

Av ickaa - 12 mars 2016 10:21

Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag och det kändes bra även om det är sjukt mkt på jobbet nu igen så. Men det ska nog bli bra det med. I helgen ska jag njuta. Fia kommer hit idag och sen ska vi ut och äta ikväll. Längesen vi gjorde nåt sånt bara h...

Av ickaa - 8 mars 2016 15:11

Idag är jag inte lika deppig som igår. Det gick över sen. Ibland är det ganska skönt att få bryta ihop och sen gå vidare. Idag mår jag bättre och imorgon ska kvinnan utan immunförsvar gå till jobbet och dra på sig nya baciller haha. Idag har jag orka...

Av ickaa - 7 mars 2016 08:24

Jag mår fortsatt bättre och enligt vårdcentralen är det normalt att va sjuk såhär mkt så jag får väl fortsätta med det antar jag. Känner mig rätt uppgiven just nu och vill bara gråta. Jag orkar inte bli sjuk mer, varken jag eller min kropp vill mer. ...

Ovido - Quiz & Flashcards