Alla inlägg den 4 mars 2016

Av ickaa - 4 mars 2016 14:54

Det här börjar bli en ordentligt tråkig följetong. Det börjar likna hösten 2012 då jag va sjuk hela tiden. Nu verkar det som jag åkt på influensan. Blev pang bom sjuk idag. Började med att jag vaknade och va yr imorse. Tänkte att det här går ju säkert över bara jag får i mig frukost. Åt frukost, cyklade till jobbet men jag kände inte direkt någon förbättring. Sa till mina kollegor hur jag mådde och fick diverse råd om hur jag skulle göra för att råda bot på det. Lydde råden men det blev inte bättre. Vid 9 hade vi möte och då började jag må riktigt kasst. Frysa och ont i hela kroppen. Stod ut till 11 då mötet va slut men då gick jag hem. När jag kom hem visade det sig att jag hade 37,9 i temp. Jaha där va förklaringen till att jag mådde så kasst. Nu ett par timmar senare är tempen uppe på över 38 och jag känner mig hel kass. Jag fattar inte hur barn som har över 39 grader kan springa runt och leka. Jag tar mig knappt till toa (det är typ 2 meter). Så hej flunsan, du är inte välkommen! Nu ska jag vila.

Ovido - Quiz & Flashcards