Alla inlägg den 1 juni 2015

Av ickaa - 1 juni 2015 08:09

Nu är det snart dags för första dagen på nya jobbet. Lite nervöst men å andra sidan är jag rätt van efter att ha bytt jobb ett antal gånger så det ska nog gå bra. Jag känner att det här är början på nåt bra.

Helgen har varit ganska lugn. I lördags köpte jag ju ny cykel och så kollade jag lite på beachhandboll. Sen skruvade vi ihop cykeln på kvällen. Igår va vi först och handlade på Maxi, klockan halv 11 en söndag borde ge ganska många vuxenpoäng va haha. Sen tog jag en löprunda, första efter varvet. Det gick bra, riktigt bra faktiskt. Så bra så jag slog mitt rekord på 5 km med 1 minut drygt. Det va jobbigt men helt klart värt det. Nu tränar jag för midnattsloppet i september. På kvällen igår hade vi bjudit hem sambons föräldrar på middag eftersom det va morsdag igår. Det va riktigt trevligt. Maten blev riktigt bra oxå haha. Jag är ju inte superduktig på att laga mat haha.

Ovido - Quiz & Flashcards