Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Visdomstands borttagning del 2

Av ickaa - 14 april 2014 07:01

Ja i fredags rök den andra visdomstanden nere, det betyder att jag aldrig behöver göra om det. Tack för det :) Första gången va hemsk i sig men det här va nog 10 ggr värre. Den satt som berget och han fick kämpa för att få loss den. Det tog 1 ½ timme och efteråt skakade jag ett bra tag. Det va ingen rolig upplevelse alls. Men det som har varit det bästa efter är att jag inte alls haft lika ont som förra gången. Jag har typ bara tagit värktabletter när jag ska sova. Vilket är mycket skönt, det jag har haft värst bekymmer med är munsåret jag fick efter att dom drog rätt illa i min kind. Det fick jag förra gången med. Men det går ju bort efter ett tag. Är riktigt glad att det här är över för det har inte varit några trevliga upplevelser alls. 


I helgen har jag umgåtts med älsklingen och så va jag ute och sprang igår. 16 km blev det, det kändes riktigt bra faktiskt. Går framåt helt klart :) Sen när vågen nu på morgonen visar 69,8 blir jag ju bara så lycklig och inser att jag verkligen kan. Allt mitt slit har gett resultat. 100 dagar sockerfritt gjorde underverk och det gör att jag inte vill trilla dit igen. Så jag kommer låta bli att äta sötsaker undantag vissa speciella tillfällen. För jag vet att det inte är värt det, det är inte värt att förstöra allt jag kämpat för och faktiskt är påväg att nå :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer f...

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt...

Av ickaa - 12 mars 2016 10:21

Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag och det kändes bra även om det är sjukt mkt på jobbet nu igen så. Men det ska nog bli bra det med. I helgen ska jag njuta. Fia kommer hit idag och sen ska vi ut och äta ikväll. Längesen vi gjorde nåt sånt bara h...

Av ickaa - 8 mars 2016 15:11

Idag är jag inte lika deppig som igår. Det gick över sen. Ibland är det ganska skönt att få bryta ihop och sen gå vidare. Idag mår jag bättre och imorgon ska kvinnan utan immunförsvar gå till jobbet och dra på sig nya baciller haha. Idag har jag orka...

Av ickaa - 7 mars 2016 08:24

Jag mår fortsatt bättre och enligt vårdcentralen är det normalt att va sjuk såhär mkt så jag får väl fortsätta med det antar jag. Känner mig rätt uppgiven just nu och vill bara gråta. Jag orkar inte bli sjuk mer, varken jag eller min kropp vill mer. ...

Ovido - Quiz & Flashcards