Alla inlägg den 4 juli 2013

Av ickaa - 4 juli 2013 19:30

Så va den äntligen här: SEMESTERN. Som jag har längtat efter den i år. Har varit ett intensivt år hittills och inget tyder på att det ska bli bättre direkt. Det känns som det kommer rulla på i samma tempo. Men jag trivs med när det händer grejer så. Men just nu vill jag ha ledigt och lugn och ro och ta dagen som den kommer. Så jag har inte så mycket inplanerat alls. Skönt :) 

Förra året började jag semestern med att åka till London, i år ska jag börja den med att åka till Halmstad haha. Lite skillnad kanske. Imorrn bär det av. Ska ju titta på Gyllene Tider imorrn. Det ska bli så jäkla kul :) Och sen ska jag hänga på SM-veckan resten av helgen :) Så det blir nog en bra start på den här semestern med tror jag. 


Nu ska jag sätta mig i soffan och måla naglarna. 

Ovido - Quiz & Flashcards