Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Göteborg

Av ickaa - 20 augusti 2013 17:31

Ja i helgen var jag i Göteborg. Åkte ner på förmiddagen på lördag. När jag kom ner så mötte mamma, pappa och lillebrorsan mig. Då gick vi och fikade och väntade på Emelie. När hon kom så åkte jag och hon hem till henne för att i rekordfart lämna mina grejer och fixa i ordning oss. Jag tyckte det gick hyfsat snabbt ändå haha. Men att va på Gamla Ullevi 15.30 var rätt kört. Vi missade början på matchen men det gjorde inte så mkt för hade inte hänt så mkt när vi kom haha. Men det var Västtrafiks fel att vi var sen eller hur Emelie ;) Det finns ursäkter till allt har jag lärt mig haha. 

   

Tyvärr så förlorade ju mitt älskade Elfsborg med 3-1 men mamma som håller på IFK Göteborg var ju glad i alla fall ;) Men det var en kul och spännande match och jag är glad att jag sett en match i år :)


Efter matchen gick jag och Emelie och mötte upp Jenny i Brunnsparken. Sen letade vi efter nånstans och äta och efter ett tag bestämde vi oss för Bishop Arms. När vi fått i oss mat var det dags att bege oss till Packhuskajen. Lika roligt som vanligt. Första gången vi var på Packhuskajen var 1999, så har blivit några gånger. Jag har inte varit alla gånger sen dess men Emelie har lyckasts med det :) Jag tror jag har missat 5 gånger. 


           


Lite av bilderna jag tog :) Dom sista bilderna är Arvingarna ihop med Glennartz :)


Var en riktigt rolig kväll. Träffade Tanja oxå, alltid lika skoj. Efter att spelningen var slut så satt vi kvar på kajen tillslut tills vakterna ville stänga, då gick vi ut på stan och vart kvar där ett bra tag. Vi kom hem till Emelie runt 4 på morgonen. Så länge var det längesen jag var ute haha. Det kändes rätt bra dagen efter kan jag säga. Min buss gick rätt tidigt så blev inte så många timmars sömn, men det var det helt klart värt :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer f...

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt...

Av ickaa - 12 mars 2016 10:21

Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag och det kändes bra även om det är sjukt mkt på jobbet nu igen så. Men det ska nog bli bra det med. I helgen ska jag njuta. Fia kommer hit idag och sen ska vi ut och äta ikväll. Längesen vi gjorde nåt sånt bara h...

Av ickaa - 8 mars 2016 15:11

Idag är jag inte lika deppig som igår. Det gick över sen. Ibland är det ganska skönt att få bryta ihop och sen gå vidare. Idag mår jag bättre och imorgon ska kvinnan utan immunförsvar gå till jobbet och dra på sig nya baciller haha. Idag har jag orka...

Av ickaa - 7 mars 2016 08:24

Jag mår fortsatt bättre och enligt vårdcentralen är det normalt att va sjuk såhär mkt så jag får väl fortsätta med det antar jag. Känner mig rätt uppgiven just nu och vill bara gråta. Jag orkar inte bli sjuk mer, varken jag eller min kropp vill mer. ...

Ovido - Quiz & Flashcards