Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

2 veckor

Av ickaa - 15 mars 2013 18:40

Ja nu har jag bott i skåne i 2 veckor. Det känns kanon bra. Jobbet funkar oxå bra :) Har varit riktigt trött dom senaste dagarna bara men det har nog med att göra att allt är så nytt än. Mitt hem börjar komma i ordning lite i alla fall. Va på IKEA förra lördagen och köpte ny tvbänk, ny bokhylla, en liten byrå att ha på toaletten, ny vardagsrumslampa och lite annat smått och gott. Nu ska jag bara få upp alla grejer oxå. Det tar sin lilla tid då jag inte orkar så mkt på kvällarna. Nästa vecka blir kämpig då vi har kvällsmöte ända till 21 på tisdag. Det kommer bli segt. Jag undrar lite hur dom tänker, vem orkar ta till sig nåt så sent efter att ha jobbat hela dagen? Och på måndag är det planeringsdag, ja det är mkt nu helt klart. Men i helgen ska jag ta det lugnt. Imorrn ska jag till Mimmi och hennes familj, det blir kul det :) Men först ska jag ha en rejäl sovmorgon vilket kommer resultera i att jag vaknar runt 8 haha. 


Nu ska jag snart se på hockey :) Hoppas det ågr bättre än i onsdags. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer f...

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt...

Av ickaa - 12 mars 2016 10:21

Jag jobbade onsdag, torsdag och fredag och det kändes bra även om det är sjukt mkt på jobbet nu igen så. Men det ska nog bli bra det med. I helgen ska jag njuta. Fia kommer hit idag och sen ska vi ut och äta ikväll. Längesen vi gjorde nåt sånt bara h...

Av ickaa - 8 mars 2016 15:11

Idag är jag inte lika deppig som igår. Det gick över sen. Ibland är det ganska skönt att få bryta ihop och sen gå vidare. Idag mår jag bättre och imorgon ska kvinnan utan immunförsvar gå till jobbet och dra på sig nya baciller haha. Idag har jag orka...

Av ickaa - 7 mars 2016 08:24

Jag mår fortsatt bättre och enligt vårdcentralen är det normalt att va sjuk såhär mkt så jag får väl fortsätta med det antar jag. Känner mig rätt uppgiven just nu och vill bara gråta. Jag orkar inte bli sjuk mer, varken jag eller min kropp vill mer. ...

Ovido - Quiz & Flashcards