Alla inlägg den 14 april 2016

Av ickaa - 14 april 2016 07:45

Mitt älskade Frölunda hc har gått till sm-final för första gången på 10 år. Helt fantastisk. Sist det hände skulle jag alltså fylla 20 och nu ska jag fylla 30. Det har hänt otroligt mycket på dom åren men något som inte förändrats och aldrig kommer förändras är kärleken till mitt lag. Jag har hållt på fhc så länge jag kan minnas. Precis som med fotbollslaget så är det pappas fel haha. Han är ju en sportfåne av rang och det gick i arv. När jag gick på högstadiet var vi med fritidsgården och kollade på Frölunda ett par gånger och sen har jag givetvis varit iväg med pappa. Sen har jag ju kompisar som är intresserade och det gör ju att man kommer iväg och tittar oxå. Emelie håller ju på fel lag ;) men Mimmi har ju fattat grejen ;) Men det har hållit igång mitt intresse och nu hoppas jag på ett nytt SM-guld :D

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards