Alla inlägg den 9 april 2016

Av ickaa - 9 april 2016 16:43

Nu har jag inte varit sjuk på ett tag så då har jag inte skrivit i bloggen heller haha. Det har varit ganska mycket både på jobbet och privat. Under påsken va jag och älsklingen i Tyskland och hälsade på hans syster med familj. Det va mycket trevligt men jag fick en pollen chock då våren hade kommit mycket längre där. Vi va bland annat på en restaurang med en guide Michelin stjärna, det va trevligt men det tog 4 timmar innan vi ätit allt haha. Vi hade en mkt trevlig påsk :)

Förra veckan va jag med jobbet i Kalmar. Det va roligt och otroligt inspirerande. Kul att komma iväg lite. På lördagen träffade jag mina förra kollegor Cecilia och Karin. Det va roligt, saknar dom <3

På söndagen va det dags för Allsvenskpremiär. Resultatet blev inte så bra men det va jäkligt kul. Kul att åka med ett gäng som håller på samma lag. Vi har jäkligt kul tillsammans. Ska skriva ett inlägg om det nån dag när jag hinner haha.

Idag har jag varit på Liams barnkalas. Han har fyllt 4 år, stora killen. Det va mkt kul, men väldigt intensivt så klart haha. Nu är jag på väg hem.

Tagit från turistbuss i Köln. Det här är chokladmuseet.

Spagetti glass i Tyskland.

Domkyrkan i Köln

All mat på restaurangen

Grattis Liam!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards